Activitat paral·lela del Festival Grec 2024: Racons de lectura i contacontes
26.06.2024
El Grec Festival, l’Aula de Públics del TRESC i el SAT! Teatre organitzen una activitat gratuïta en col·laboració amb la Fundació Arrels, Apropa Cultura i la Biblioteca Ignasi Iglesias-Can Fabra
3 de juliol, de 17.30h a 19.30h al vestíbul del SAT!
Reserva aquí
El Grec Festival és a punt de començar i el SAT! Teatre en serà, un any més, l’escenari familiar més destacat. Són tres les propostes que s’hi podran veure. Circ, teatre, màscares, poesia i humor. Històries de vida i d’amistat. Tres espectacles que no et pots perdre: Mr. Bo de la Cia. Marie de Jongh Teatroa, Nanuq de Cia. Voël i Vai Via de Cia. Xirriquiteula Teatre & ZeBU.
Per anar escalfant motors, el dia 3 de juliol podreu venir a passar la tarda al vestíbul del SAT!, on trobareu diversos racons de lectura amb una selecció de contes i àlbums il·lustrats relacionats amb les temàtiques d’aquests tres espectacles. Una proposta que ens han preparat des de la Biblioteca Can Fabra – Ignasi Iglésias, amb l’amor per la lectura i la professionalitat habitual. A més, podrem gaudir d’un contacontes relacionat amb un dels temes que aborda Vai via: el sensellarisme. La Fundació Arrels ens presentarà el conte “Una història diferent”, que acosta la realitat de les persones que viuen al carrer a infants i adults. A partir de la conversa entre un pare i una filla, explica què implica viure al carrer i posa de relleu la importància de trencar mites i prejudicis sobre el sensellarisme.

Mr Bo, Marie de Jongh Teatroa – 4 i 5 de juliol
A Mr. Bo fan servir l'humor per afrontar els nens i les nenes amb una realitat que segur que es trobaran a la vida: el poder despòtic. Amb humor i una senzillesa clownesca, expliquen la història del senyor Bo i els seus tres servidors. Porten tota la vida fent el que el seu senyor els demana i no sabrien fer res més... o potser sí.

Nanuq, Voël – 11 i 12 de juliol
Neu, silenci, una claredat encegadora i un paisatge blanc amb mil matisos són el teló de fons de Nanuq. Amb el llenguatge del circ, ens presenta una amistat que supera prejudicis, aquells murs que construeixen els adults, però que no tenen cabuda en la ment dels infants ni en la dels ossos. Una música instrumental descriptiva interpretada en directe acompanyarà les emocions i les accions dels personatges.

Vai via, Xirriquiteula Teatre / ZeBU – 18 i 19 de juliol
La companyia catalana Xirriquiteula Teatre i la danesa ZeBu signen conjuntament Vai via, un espectacle preciós i delicat que narra la història de la Rita, una dona sense llar que viu amb un grapat de records d’una vida passada molt intensa. Amb Vai via, Xirriquiteula vol recordar que darrere de qualsevol ésser humà, també d'aquells més invisibles o que sovint no volem veure, pot amagar-se una vida plena d'experiències, riquesa i humanitat.
28.09.2026
Cada mes d’octubre des de l’any 2004, el SAT! impulsa el Festival Dansat, una festa de la dansa que, durant una setmana, omple de moviment tant el teatre com els carrers i places de Sant Andreu. El Dansat pretén acostar la dansa contemporània a un públic com més ampli millor, alhora que ofereix una plataforma d’exhibició a companyies del territori i residents del SAT!
16.09.2026
La jornada “Porta’m al teatre” vol convertir-se, a partir del 2026, en el gran dia del teatre infantil, juvenil i familiar del país, amb l’objectiu de situar els infants i els joves al centre de l’acció cultural i fomentar la participació de les famílies en les arts escèniques.
07.09.2026
El pròxim dimecres 16 de setembre, a les 19h, el SAT! acull una mostra de Tender Gestures, el projecte que Esther Eeleene ha desenvolupat en el marc de les Beques CREA SAT! 2025. La mostra serà una oportunitat per compartir amb el públic el resultat d’aquest procés creatiu i obrir una finestra al treball que hi ha darrere de la creació escènica.
04.09.2026
El pròxim cap de semana, 12 i 13 de setembre, La Romancera Teatre presenta La família que va vèncer la por al SAT!, la seva nova obre de titelles on les cançons tenen un pes preponderant i que tracta d’una família i de com cada generació afronta les pors.
01.09.2026
El Fica’t al SAT! és la mostra d‘arts escèniques amateurs del districte de Sant Andreu, un espai obert a companyies no professionals de tots els barris del districte perquè puguin presentar els seus treballs davant del públic en l’escenari del SAT!
23.07.2026
El SAT! acull els dies 23 i 24 de juliol, a les 19 h, dos passis gratuïts de preestrena de Yo no he dicho eso, la nova peça en procés de creació de l'artista sevillana Greta García Jonsson. Les funcions, recomanades a partir de 8 anys, permetran al públic descobrir en primícia aquest nou treball abans de la seva estrena definitiva.
27.05.2026
Resolta la convocatòria de les Beques Barcelona CREA SAT! 2026
26.05.2026
Aacte d’entrega de premis del Fica’t al SAT! 2026
23.04.2026
El Festival Grec arriba enguany a la 50ª edició. Ja han passat 50 anys des d’aquella primera edició del 1976 autogestionada per l'Assemblea...
23.03.2026
Alumnes de 2n de Batxillerat d’Arts Escèniques de l’Institut Doctor Puigvert estrenen al SAT! la seva creació: Stàsis d’un horitzó
12.02.2026
Del 15 al 21 de març: Dansa Metropolitana al SAT!
10.02.2026
Tercera edició de Cap Butaca Buida
29.01.2026
Descobreix la programació del Fica’t al SAT! 2026
22.12.2025
Resolta la convocatòria de les Beques CREA SAT! 2025