García Jonsson preestrena al SAT! la seva nova creació Yo no he dicho eso
23.07.2026
Se’n faran dos passis gratuïts, el 23 i 24 de juliol
El SAT! acull els dies 23 i 24 de juliol, a les 19 h, dos passis gratuïts de preestrena de Yo no he dicho eso, la nova peça en procés de creació de l'artista sevillana Greta García Jonsson. Les funcions, recomanades a partir de 8 anys, permetran al públic descobrir en primícia aquest nou treball abans de la seva estrena definitiva.
Aquestes dues sessions són el resultat de la residència tècnica que García Jonsson ha dut a terme al SAT!, un espai que acompanya els processos de creació i dona suport al desenvolupament de nous llenguatges escènics. La presentació al públic posa el punt final a aquest període de treball i ofereix una primera oportunitat per compartir la peça amb els espectadors.
Nascuda a Sevilla l'any 1992, Greta García Jonsson és una artista pluridisciplinària que combina la dansa, el circ, l'escriptura, la coreografia i la direcció d'escena. El seu treball es caracteritza per una mirada contemporània, híbrida i personal, en què conflueixen diferents disciplines per explorar nous formats escènics.
Amb aquesta preestrena, el SAT! reafirma el seu compromís amb el suport a la creació contemporània i als artistes emergents i consolidats, convertint les residències artístiques en una oportunitat perquè el públic conegui de prop els processos creatius. L'entrada als dos passis de Yo no he dicho eso, que tindran lloc a les 19 h, serà gratuïta fins a completar l'aforament.
28.09.2026
Cada mes d’octubre des de l’any 2004, el SAT! impulsa el Festival Dansat, una festa de la dansa que, durant una setmana, omple de moviment tant el teatre com els carrers i places de Sant Andreu. El Dansat pretén acostar la dansa contemporània a un públic com més ampli millor, alhora que ofereix una plataforma d’exhibició a companyies del territori i residents del SAT!
16.09.2026
La jornada “Porta’m al teatre” vol convertir-se, a partir del 2026, en el gran dia del teatre infantil, juvenil i familiar del país, amb l’objectiu de situar els infants i els joves al centre de l’acció cultural i fomentar la participació de les famílies en les arts escèniques.
07.09.2026
El pròxim dimecres 16 de setembre, a les 19h, el SAT! acull una mostra de Tender Gestures, el projecte que Esther Eeleene ha desenvolupat en el marc de les Beques CREA SAT! 2025. La mostra serà una oportunitat per compartir amb el públic el resultat d’aquest procés creatiu i obrir una finestra al treball que hi ha darrere de la creació escènica.
04.09.2026
El pròxim cap de semana, 12 i 13 de setembre, La Romancera Teatre presenta La família que va vèncer la por al SAT!, la seva nova obre de titelles on les cançons tenen un pes preponderant i que tracta d’una família i de com cada generació afronta les pors.
01.09.2026
El Fica’t al SAT! és la mostra d‘arts escèniques amateurs del districte de Sant Andreu, un espai obert a companyies no professionals de tots els barris del districte perquè puguin presentar els seus treballs davant del públic en l’escenari del SAT!
27.05.2026
Resolta la convocatòria de les Beques Barcelona CREA SAT! 2026
26.05.2026
Aacte d’entrega de premis del Fica’t al SAT! 2026
23.04.2026
El Festival Grec arriba enguany a la 50ª edició. Ja han passat 50 anys des d’aquella primera edició del 1976 autogestionada per l'Assemblea...
23.03.2026
Alumnes de 2n de Batxillerat d’Arts Escèniques de l’Institut Doctor Puigvert estrenen al SAT! la seva creació: Stàsis d’un horitzó
12.02.2026
Del 15 al 21 de març: Dansa Metropolitana al SAT!
10.02.2026
Tercera edició de Cap Butaca Buida
29.01.2026
Descobreix la programació del Fica’t al SAT! 2026
22.12.2025
Resolta la convocatòria de les Beques CREA SAT! 2025
19.12.2025
La Llotja i el SAT! impulsen una col·laboració