
Fes efectiva la reserva per venir a veure un espectacle amb la teva classe o escola seguint els passos següents:
1. CONTACTE
Per sol·licitar l’espectacle que t’interessa envia un correu electrònic a montse@sat-teatre.cat o bé truca al telèfon 93 345 79 30.
2. CONFIRMACIÓ
Quan el teatre et confirmi la data, envia la butlleta de sol·licitud per correu electrònic a: montse@sat-teatre.cat
3. RESERVA
Per fer efectiva la reserva, ingressa 2€ per cada alumne a l’IBAN ES06 0081 1972 1600 0113 6816 (Banc Sabadell), fent constar l’escola i l’espectacle escollit.
La quantitat restant s’abonarà el mateix dia de la funció:
– Al teatre en metàl·lic o amb un taló bancari
– Per transferència bancària
La reserva d'aquests espectacles i la sol·licitud dels seus dossiers pedagògics s'ha de tramitar a través del telèfon 619755810 o per correu electrònic: teatreiliteratura@teatredeponent.com
21, 22 i 23 de febrer
Cicle Inicial, Mitjà i Superior / Teatre i clown
21, 22 i 23 de febrer
Horaris: 9.45h i 11.15h
Durada: 50 min
Idioma: Català
Preu: 6,75€
A l’últim soterrani de l’Italino Grand Hotel hi ha la bugaderia. Allà, un personatge solitari renta, planxa i perfuma els llençols. Viu i somia entre ells i amaga la seva solitud conversant amb les màquines i jugant amb la seva ombra. La seva connexió amb el món és a través dels altaveus de les màquines, per on dues veus, d’altres treballadors de l’hotel, li fan intuir el món i la vida… que potser en algun moment podrà veure.
–> La Companyia La Tal ha evolucionat del pallasso clàssic fins a un univers propi fruit de una profunda revisió sobre el mon del clown.
Fitxa artística
Autoria: Cia. La Tal
Direcció: Tolo Ferrà I Jordi Magdaleno
Creació: Jordi Magdaleno
Intèrprets: Jordi Magdaleno
Disseny i construcció d’escenografia: Txema Rico
Il·luminació: Aleix Ramisa Veu: Fiona Rycroft
Subscriu-te al butlletí!
Vols estar al dia de totes les nostres novetats?
Institucions:
Amb el suport de:
Amb el finançament de:
Col·laboradors:
c/ Neopàtria, 54
08030 Barcelona
info@sat-teatre.cat | 933457930