Guacamayo

José Maldonado

Com fer la reserva?

Fes efectiva la reserva per venir a veure un espectacle amb la teva classe o escola seguint els passos següents:

1. CONTACTE

Per sol·licitar l’espectacle que t’interessa envia un correu electrònic a educacio@sat-teatre.cat o bé truca al telèfon 93 345 79 30.

2. CONFIRMACIÓ

Quan el teatre et confirmi la data, envia la butlleta de sol·licitud per correu electrònic a: educacio@sat-teatre.cat

3. RESERVA

Per fer efectiva la reserva, ingressa 2€ per cada alumne a l’IBAN ES06 0081 1972 1600 0113 6816 (Banc Sabadell), fent constar l’escola i l’espectacle escollit.

La quantitat restant s’abonarà el mateix dia de la funció:
– Al teatre en metàl·lic o amb un taló bancari
– Per transferència bancària

Espectacles de Teatre i Literatura & Teatre i Filosofia

La reserva d'aquests espectacles i la sol·licitud dels seus dossiers pedagògics s'ha de tramitar a través del telèfon 632 18 50 86 (horari d'atenció: de dilluns a divendres de 10 h a 15 h) o per correu electrònic: teatreiliteratura@arsenicespaidecreacio.com

Política de cancel·lació

En cas que l’escola hagi de cancel·lar la reserva per causes alienes al SAT! caldrà que ho notifiqui al teatre via correu electrònic (educacio@sat-teatre.cat) fins a quinze dies abans de la data de la funció, sense dret a retorn de la bestreta de la reserva. Passat aquest termini l’escola haurà d’abonar la totalitat de l’import de les entrades reservades.

divendres 16 d’octubre | 20:00 h
Durada: 60 minuts
23 €

Entrada anticipada: 20 €

Col·loqui postfunció amb la companyia

Estrena!

Gènere Dansa Flamenco
Festivals i cicles Festival Dansat
Comprar
Compartir

Descripció

Per tercer any consecutiu, el Festival Ciutat Flamenco i el Dansat tornem a sumar complicitats. Una de les nostres raons de ser és generar sinergies amb entitats, festivals, artistes i creadors que comparteixen el compromís amb la qualitat i la passió per la dansa. El flamenco d’aquest festival amic és sempre una aposta segura per l’excel·lència i l’emoció.

> Guacamayo captura la naturalesa salvatge del flamenco en un llenç, aconseguint desdibuixar els límits entre disciplines per expandir radicalment les possibilitats de l’acte creatiu

> Inauguració Festival Dansat & Festival Ciutat Flamenco

A través del cante, el baile i la guitarra, Guacamayo traça un arc de transformació: el ballarí esdevé un guacamai, mentre l’espai escènic, que comença com un llenç en blanc, muta progressivament fins a convertir-se en un bosc amazònic. L’obra busca transcendir la percepció visual per capturar l’essència efímera de l’arte jondo i de l’acte creatiu, fent-lo tangible a través del traç pictòric en temps real.

Col·loqui postfunció amb la companyia

* Aquesta peça ha rebut la Beca Barcelona CREA SAT! 2025

Fitxa artística

Idea original, coreografia, direcció escènica i musical, ball i pintura: José Maldonado / Codirecció: Mariana Collado / Música original i guitarra: Juan Gómez “Chicuelo” / Cante: Ana Brenes / Percussió: Jacobo Sánchez / Mirada externa: Rafael Estévez, Valeriano Paños i Juan Carlos Lérida / Conceptualització de l’acte pictòric: Isabel Llobera / Espai sonor: Pablo Gómez Molina / Il·luminació: Noelia Jiménez / So: Jonbi Belategi / Regidoria: Patricia Torrero / Distribució i coordinació de producció: Cal Producciones / Comunicació: Surnames / Fotografia: Marta Romero Coll / Amb el suport del Centro Coreográfico Canal i la Comunitat de Madrid

Calendari i Sessions

Disponibilitat

Alta
Mitja
Baixa
Últimes entrades
Exhaurides
Divendres
16
oct
20:00 h
 
Des de
23 €