placeholder

La quadrature du cercle

Cia. Solfasirc

Com fer la reserva?

Fes efectiva la reserva per venir a veure un espectacle amb la teva classe o escola seguint els passos següents:

1. CONTACTE

Per sol·licitar l’espectacle que t’interessa envia un correu electrònic a educacio@sat-teatre.cat o bé truca al telèfon 93 345 79 30.

2. CONFIRMACIÓ

Quan el teatre et confirmi la data, envia la butlleta de sol·licitud per correu electrònic a: educacio@sat-teatre.cat

3. RESERVA

Per fer efectiva la reserva, ingressa 2€ per cada alumne a l’IBAN ES06 0081 1972 1600 0113 6816 (Banc Sabadell), fent constar l’escola i l’espectacle escollit.

La quantitat restant s’abonarà el mateix dia de la funció:
– Al teatre en metàl·lic o amb un taló bancari
– Per transferència bancària

Espectacles de Teatre i Literatura & Teatre i Filosofia

La reserva d'aquests espectacles i la sol·licitud dels seus dossiers pedagògics s'ha de tramitar a través del telèfon 632 18 50 86 (horari d'atenció: de dilluns a divendres de 10 h a 15 h) o per correu electrònic: teatreiliteratura@arsenicespaidecreacio.com

Política de cancel·lació

En cas que l’escola hagi de cancel·lar la reserva per causes alienes al SAT! caldrà que ho notifiqui al teatre via correu electrònic (educacio@sat-teatre.cat) fins a quinze dies abans de la data de la funció, sense dret a retorn de la bestreta de la reserva. Passat aquest termini l’escola haurà d’abonar la totalitat de l’import de les entrades reservades.

dg. 25.05.25
Durada: 67 minuts
Idioma Sense text
Edat A partir de 5 anys
Gènere Familiar Circ
Idioma Sense text
Edat A partir de 5 anys
Finalitzat
2024/25
Compartir

Descripció

> A través del circ explorem els marges de la realitat
> Un espectacle de circ amb música en directe, l’humor del bufó i un univers visual basat en estructures geomètriques que ens tallarà la respiració

L’impossible és una fantasia per al món del circ. La frontera entre el possible i l’impossible es difumina si canviem la nostra mirada, el nostre llenguatge. La quadrature du cercle il·lustra aquest paradigma. Es tracta d’un problema matemàtic que consisteix en dibuixar un quadrat  de la mateixa àrea que un cercle. Un problema impossible de resoldre matemàticament. I si canviem de llenguatge? 

Fitxa artística

Direcció artística: Biel Rosselló / Direcció artística i musical: Delfina Muñoz / Composició, música i creació del so: Claude Gomez / Arts digitals: Nathan Belfer / Acrobàcies: Nicolas Baurens / Roda Cyr i acrobàcies: Carlos Cardoch i Armand Delatte / Roda Cyr, dansa i malabarisme: Lukas Vaca / Coreografia i assessoria en roda Cyr: Marica Marinoni / Ull extern en manipulació d’objectes: Valentin Lechat / Gràfica del projecte i assistència visual escènica: Marine Sibellas / Càmera i fotografia: Cédric Ménager / Equip de desenvolupament roda Cyr de coixinets: Biel Rosselló, Johann Le Guillerm, Léo Lefèvre i Olivier Baverel / Acrobàcies roda Cyr: Marica Marinoni, Jef Everaert, Carlos Cardoch i Armand Delatte

Calendari i Sessions

Diumenge
25
mai
12:00 h
 
Des de
10 €
Finalitzat
Diumenge
25
mai
17:30 h
 
Des de
10 €
Finalitzat

Vídeos