placeholder

Un tal Quijote

Cia. Cascai Teatre

Cicles escolars Batxillerat

Com fer la reserva?

Fes efectiva la reserva per venir a veure un espectacle amb la teva classe o escola seguint els passos següents:

1. CONTACTE

Per sol·licitar l’espectacle que t’interessa envia un correu electrònic a educacio@sat-teatre.cat o bé truca al telèfon 93 345 79 30.

2. CONFIRMACIÓ

Quan el teatre et confirmi la data, envia la butlleta de sol·licitud per correu electrònic a: educacio@sat-teatre.cat

3. RESERVA

Per fer efectiva la reserva, ingressa 2€ per cada alumne a l’IBAN ES06 0081 1972 1600 0113 6816 (Banc Sabadell), fent constar l’escola i l’espectacle escollit.

La quantitat restant s’abonarà el mateix dia de la funció:
– Al teatre en metàl·lic o amb un taló bancari
– Per transferència bancària

Espectacles de Teatre i Literatura & Teatre i Filosofia

La reserva d'aquests espectacles i la sol·licitud dels seus dossiers pedagògics s'ha de tramitar a través del telèfon 632 18 50 86 (horari d'atenció: de dilluns a divendres de 10 h a 15 h) o per correu electrònic: teatreiliteratura@arsenicespaidecreacio.com

Política de cancel·lació

En cas que l’escola hagi de cancel·lar la reserva per causes alienes al SAT! caldrà que ho notifiqui al teatre via correu electrònic (educacio@sat-teatre.cat) fins a quinze dies abans de la data de la funció, sense dret a retorn de la bestreta de la reserva. Passat aquest termini l’escola haurà d’abonar la totalitat de l’import de les entrades reservades.

Del dl. 09.12.24 al dj. 12.12.24
Durada: 60 minuts + col·loqui
Idiomes Castellà

* La reserva d'aquests espectacles i la sol·licitud dels seus dossiers pedagògics s'ha de tramitar a través del telèfon 619755810 o per correu electrònic: teatreiliteratura@teatredeponent.com

Gènere Teatre i literatura
Idiomes Castellà
Finalitzat
2024/25
Compartir

Descripció

Un espectacle delirant on els protagonistes d’aquesta novel·la universal atraparan els espectadors amb els seus despropòsits. Una comèdia d’amistat i llibertat amb rerefons pacifista que parla de la importància de lluitar pel que es vol, sense por a ser diferents. Entreu i gaudiu del món que ens va obsequiar aquest meravellós boig al que, finalment, tothom va donar la raó.

-> Una proposta d’humor que pren el Quixot com a punt de partida per explicar la relació entre dos amics que, malgrat les seves diferències, transiten pel món vivint plegats esbojarrades aventures.

Fitxa artística

Creació: Marcel Tomàs i Susana Lloret / Direcció: Marcel Tomàs i Marta Ribera / Interpretació: Marcel Tomàs i Toni Escribano / Bso: Carles Serras (Sr. Mit) / Interpretació musical: Aleix Cansell i Tomàs Pujol / So: Carles Xirgo / Il·luminació: Gerard Canadell / Fotografia i disseny gràfic: Marcel Asso / Veu en off: Pep Cruz / Vestuari: Belmondo / Escenografia: Guille Gongora / Comunicació: Irene Vila / Producció: Cascai Teatre

Calendari i Sessions

Dilluns
09
des
09:30 h
 
Des de
9 €
Finalitzat
Dilluns
09
des
12:00 h
 
Des de
9 €
Finalitzat
Dimecres
11
des
09:30 h
 
Des de
9 €
Finalitzat
Dimecres
11
des
12:00 h
 
Des de
9 €
Finalitzat
Dijous
12
des
09:30 h
 
Des de
9 €
Finalitzat
Dijous
12
des
12:00 h
 
Des de
9 €
Finalitzat

Vídeos