Concert per a nadons: el millor dels 25 anys

Cia. Musicalmente (Portugal)

Cicles escolars Cicle Inicial

Com fer la reserva?

Fes efectiva la reserva per venir a veure un espectacle amb la teva classe o escola seguint els passos següents:

1. CONTACTE

Per sol·licitar l’espectacle que t’interessa envia un correu electrònic a educacio@sat-teatre.cat o bé truca al telèfon 93 345 79 30.

2. CONFIRMACIÓ

Quan el teatre et confirmi la data, envia la butlleta de sol·licitud per correu electrònic a: educacio@sat-teatre.cat

3. RESERVA

Per fer efectiva la reserva, ingressa 2€ per cada alumne a l’IBAN ES06 0081 1972 1600 0113 6816 (Banc Sabadell), fent constar l’escola i l’espectacle escollit.

La quantitat restant s’abonarà el mateix dia de la funció:
– Al teatre en metàl·lic o amb un taló bancari
– Per transferència bancària

Espectacles de Teatre i Literatura & Teatre i Filosofia

La reserva d'aquests espectacles i la sol·licitud dels seus dossiers pedagògics s'ha de tramitar a través del telèfon 632 18 50 86 (horari d'atenció: de dilluns a divendres de 10 h a 15 h) o per correu electrònic: teatreiliteratura@arsenicespaidecreacio.com

Política de cancel·lació

En cas que l’escola hagi de cancel·lar la reserva per causes alienes al SAT! caldrà que ho notifiqui al teatre via correu electrònic (educacio@sat-teatre.cat) fins a quinze dies abans de la data de la funció, sense dret a retorn de la bestreta de la reserva. Passat aquest termini l’escola haurà d’abonar la totalitat de l’import de les entrades reservades.

divendres 24 de novembre

24 de novembre 2023

Finalitzat
2023/24
Compartir

Descripció

I2, I3 / Música

CONCERT PER A NADONS: El millor dels 25 anys

Cia. Musicalmente – Paulo Lameiro (Portugal)

24 de novembre 2023
Horaris: 9.45h i 11.15h
Durada: 30 min
Idioma: Sense text
Preu: 7€

Una experiència musical de proximitat que ofereix als infants moments de contemplació i descoberta de sons, textures i emocions. Tota la vida i el món sencer se’ns revela pels sons, fins i tot abans de néixer, i per això els nadons en els seus primers mesos de vida són els millors experts en escoltar.

? Amb 25 anys de trajectòria i més de 1.500 actuacions arreu del món, la companyia Musicalmente, dirigida per Paulo Lameiro, va ser pionera en oferir concerts per a nadons i és un referent internacional pels seus projectes per a primera infància. Aforament màxim de 70 alumnes damunt de l’escenari.

Fitxa artística
Direcció i veu: Paulo Lameiro / Veu: Cristiana Francisco, Isabel Catarino o Ana Urbano / Veu i moviment: Inesa Markava o Sofia Castanhinha / Saxòfon, baríton i ocarina: Alberto Roque o Rita Nunes / Saxòfon alt i cavaquinho: José Lopes o Bruno Homem / Clarinet: Nuno Gonçalves o Sofia Silva (flauta transversal) / Acordió: Pedro Santos o Hélia Almeida

Calendari i Sessions

Divendres
24
nov
 
 
Finalitzat