
Fes efectiva la reserva per venir a veure un espectacle amb la teva classe o escola seguint els passos següents:
1. CONTACTE
Per sol·licitar l’espectacle que t’interessa envia un correu electrònic a montse@sat-teatre.cat o bé truca al telèfon 93 345 79 30.
2. CONFIRMACIÓ
Quan el teatre et confirmi la data, envia la butlleta de sol·licitud per correu electrònic a: montse@sat-teatre.cat
3. RESERVA
Per fer efectiva la reserva, ingressa 2€ per cada alumne a l’IBAN ES06 0081 1972 1600 0113 6816 (Banc Sabadell), fent constar l’escola i l’espectacle escollit.
La quantitat restant s’abonarà el mateix dia de la funció:
– Al teatre en metàl·lic o amb un taló bancari
– Per transferència bancària
La reserva d'aquests espectacles i la sol·licitud dels seus dossiers pedagògics s'ha de tramitar a través del telèfon 619755810 o per correu electrònic: teatreiliteratura@teatredeponent.com
Dansa contemporània
Ds. 27/04/2019
Horari: 20:30h
Durada: 60 min
Preu: 15,50€
En motiu del 70è aniversari de la creació de la Secció de Dansa, l’Institut del Teatre va instituir un Premi Coreogràfic dirigit als joves creadors i intèrprets per tal de donar-los a conèixer i facilitar la seva inserció laboral.
El premi consisteix en dotar de recursos econòmics a quatre projectes seleccionats en concurs perquè facin una breu presentació al Mercat de les Flors a finals de desembre, on es triarà el guanyador, que podrà estrenar la seva coreografia completa al Festival Grec 2019.
El SAT! també hi col·labora amb la selecció de dos dels quatre projectes finalistes, a qui els oferirà l’oportunitat de desenvolupar les seves peces i presentar-les al públic en un format més llarg.
Aquestes són les dues peces finalistes que es podran veure el dia 27 d’abril dins del Premi IT Dansa al SAT!:
Abans de que el desig es faci realitat succeeix un pressentiment especial. En aquest moment, quan al panell d’avisos indica que l’avió és a la pista, mentre els passatgers espien encara el misteri de les falgueres que hi ha al voltant de l’aeroport, al vestíbul els peus recorden com per encanteri un ziga-zaga secret per dibuixar al terra, un sacseig del pes que és pregària i a la vegada és rebregar el cor com un drap humit al mig del pit. Get no és una peça sobre la satisfacció i els avions.
Fitxa artística:
Coreografia: Irene Garcia / La Quebrá amb la col·laboració dels intèrprets.
Text i dramatúrgia: Aleix Duarri
Intèrprets: Jesús Aragón, Marc Fernández, Blanca Tolsá, Ariadna Salt , Laia Vancells i Joana Sureda.
Espai escènic: Sergi Cerdan
Espai sonor: Marta Cascales
Unitats de Xoc II és un projecte coreogràfic sobre el record i el tacte de la guerra civil espanyola. No es tracta, exactament, d’un documental de guerra, sinó de la vida d’unes ballarines en la guerrra, que veuen unes altres ballarines en guerra.
Fixat artística
Direcció i coreografia: Tuixén Benet
Dramatúrgia: Raquel Tomàs
Intèrprets: Sheila Jordà, Andrea Just, Anna Macau, Naya Monzón, Pau Albà i Àngel Garau
Escenografia: Adrià Pinar
Il·luminació: Ignasi Bosch
Composició musical: Pau Albà
Documentació: Blança Nuño
Agraïments, Adam Wand, Àngela Boix, Cecília Cosculluela, Roman Benet.
El Premi de Dansa de l’Institut del Teatre està organitzat amb col·laboració amb el GREC Festival de Barcelona, el Mercat de les Flors, la Fundació SGAE, el Centre Cultural de Terrassa, El Graner, el Teatre Auditori de Sant Cugat, La Caldera Les Corts, l’APDC, l’Estruch, Temporada Alta, el Sismògraf i el SAT!
* El 27 d’abril Estrella Damm us convida a un col·loqui post funció amb les companyies.
Subscriu-te al butlletí!
Vols estar al dia de totes les nostres novetats?
Institucions:
Amb el suport de:
Amb el finançament de:
Col·laboradors:
c/ Neopàtria, 54
08030 Barcelona
info@sat-teatre.cat | 933457930