placeholder

Klé

Addaura Teatre Visual

Com fer la reserva?

Fes efectiva la reserva per venir a veure un espectacle amb la teva classe o escola seguint els passos següents:

1. CONTACTE

Per sol·licitar l’espectacle que t’interessa envia un correu electrònic a educacio@sat-teatre.cat o bé truca al telèfon 93 345 79 30.

2. CONFIRMACIÓ

Quan el teatre et confirmi la data, envia la butlleta de sol·licitud per correu electrònic a: educacio@sat-teatre.cat

3. RESERVA

Per fer efectiva la reserva, ingressa 2€ per cada alumne a l’IBAN ES06 0081 1972 1600 0113 6816 (Banc Sabadell), fent constar l’escola i l’espectacle escollit.

La quantitat restant s’abonarà el mateix dia de la funció:
– Al teatre en metàl·lic o amb un taló bancari
– Per transferència bancària

Espectacles de Teatre i Literatura & Teatre i Filosofia

La reserva d'aquests espectacles i la sol·licitud dels seus dossiers pedagògics s'ha de tramitar a través del telèfon 632 18 50 86 (horari d'atenció: de dilluns a divendres de 10 h a 15 h) o per correu electrònic: teatreiliteratura@arsenicespaidecreacio.com

Política de cancel·lació

En cas que l’escola hagi de cancel·lar la reserva per causes alienes al SAT! caldrà que ho notifiqui al teatre via correu electrònic (educacio@sat-teatre.cat) fins a quinze dies abans de la data de la funció, sense dret a retorn de la bestreta de la reserva. Passat aquest termini l’escola haurà d’abonar la totalitat de l’import de les entrades reservades.

Del ds. 30.10.21 al dg. 07.11.21
Gènere Familiar
Finalitzat
2021/22
Compartir

Descripció

Teatre visual. A partir de 3 anys. 

KLÉ

Cia. Addaura Teatre Visual

30, 31 d’octubre i 1, 6 i 7 de novembre
Horari: Ds. 17:30h i Dg. i festius 12h i 17.30h
Durada:  50 min
Sense text
Preu: 9,50 €

>Actuació en directe de Vassil Lambrinov, violinista de Blaumut

>Descobrim al Klee pintor, escultor, músic, titellaire i filòsof

Endinsem-nos en el món de l’artista suís Paul Klee. Segons Klee, “un dibuix és una línia que surt a passejar”. A partir d’aquesta frase la companyia Addaura Teatre Visual explora l’obra i figura de Klee. Ho fa a través de la dansa, la màgia, la manipulació d’objectes, els titelles, la tecnologia i el teatre amb llum negre.

Fitxa artística
Guió i direcció artística: Teia Moner
Interpretació: Cristina Bertran, Helena Rodríguez, Gerald Sommier i Mireia Plana
Coreografia: Olga Lladó i Addaura Teatre Visual
Disseny de llums: E. Morales
Música original: Vassil Lambrinov

Calendari i Sessions

Dissabte
30
oct
17:30 h
 
Finalitzat
Diumenge
31
oct
12:00 h
 
Finalitzat
Diumenge
31
oct
17:30 h
 
Finalitzat
Dilluns
01
nov
12:00 h
 
Finalitzat
Dilluns
01
nov
17:30 h
 
Finalitzat
Dissabte
06
nov
17:30 h
 
Finalitzat