
El meu monstre
Dansa familiar. A partir de 4 anys.
EL MEU MONSTRE
Cia. Las dueñas del balón
25 de febrer 2024
Horari: Dg. 12h i 17.30h
Durada: 40 min
Sense text
Preu: 10€
> Plasticitat, joc i dansa narren un procés de descoberta i acceptació
> Una història d’amor propi per connectar amb el nostre coratge i enfrontar-nos a les nostres pors
Emprenem un viatge a través de la imaginació de la mà d’un acompanyant inesperat. En aquesta aventura, connectarem amb el nostre coratge per fer front a aquelles pors que ens turmenten. Un espectacle que apropa el llenguatge de la dansa contemporània als infants a través d’una història que destaca per la seva humanitat.
Fitxa artística
Direcció artística, coreografia i interpretació: Angie Mas i Bea Vergés, Las dueñas del balón / Dramatúrgia i mirada externa: Arantza Labuena / Espai sonor: Sergi Riera i Santi Carcassona / Disseny d’il·luminació: Marieta Rojas / Investigació de l’escenografia: Penique Productions / Distribució: Lola Rodríguez / Inflable: Tack Velas
Taller de dansa per a famílies amb Las dueñas del balón
20 de febrer 2024
Horari: 17.30h
Durada: 50 min
Preu: taller + entrada a l’espectacle 15€
Inscripcions: admin@sat-teatre.cat
Angie Mas i Bea Vergés imparteixen un taller de dansa per a famílies i infants a partir de 4 anys. A través del moviment, jugarem amb el cos, el ritme i l’espai i descobrirem les emocions bàsiques tot fent un viatge de sensibilització i expressió.
Més informació: https://www.sat-teatre.cat/activitats-i-formacio/taller-el-meu-monstre