
Hansel i Gretel, el musical
Educació Infantil i Cicle Inicial / Teatre musical
HANSEL I GRETEL, EL MUSICAL
Cia. La Roda Produccions
18, 19, i 20 d’octubre 2023
Horaris: 9.45h i 11.15h
Durada: 60 min
Idioma: Català
Preu: 7€
Perduts enmig d’un bosc fosc i tenebrós els petits Hansel i Gretel s’endinsaran en un fascinant i perillós viatge els guiï de tornada cap a casa. Immersos en aquesta aventura, una llum els conduirà fins a una caseta màgica feta de llaminadures i xocolata, però… compte! Hi viu una bruixa dolenta que els farà la vida impossible. L’aventura és a punt de començar, així que prepareu l’equipatge i acompanyeu-nos en aquest fascinant viatge!
→ Una versió molt divertida, original i musical del conte dels germans Grimm. Amb fragments de l’òpera d’Engelbert Humperdink.
Fitxa artística
Autoria i direcció: Dani Cherta / Interpretació: Anna Cartoixà, Ferran Rull, Ariadna Suñé, Joan Sàez i Abril Morera / Música original: Ram Moraleda / Direcció musical: Manel Garcia / Lletra i coreografia: Jordi Gonzalez / Escenografia: Ximo Díaz / Vestuari: Georgina Viñolo